Izložba

Uzimajući u obzir trenutačne vladine mjere za sprečavanje daljnjeg širenja koronavirusa, nadolazeći jubilarni 35. Međunarodni znanstveno-stručni susret stručnjaka za plin održat će se VIRTUALNO (online) od 21. do 23. listopada 2020. godine.

Sretni smo što publici iz cijelog svijeta možemo pružiti priliku da sudjeluje u skupu putem naše virtualne platforme koja će vam omogućiti praćenje svih tematskih jedinica. Nažalost, ove godine nećemo moći fizički ugostiti predavačeno oni će imati priliku održati svoje prezentacije online!

Sudionicima će se omogućiti aktivno sudjelovanje na sekcijama konferencije putem pitanja i odgovora (Q&A) i Chata (online razgovor putem poruke) te će im biti omogućeno praćenje cjelokupnog programa i slobodan ulazak na sve dijelove skupa. Cijena kotizacije za dodatne sudionike snižena je na 1.500,00 kn + PDV.

Sponzori i izlagači će svoje izložbene štandove također moći postaviti online.

USLUGE ZA IZLAGAČE NA VIRTUALNOJ IZLOŽBI:

  • Kotizacija za jednu osobu tvrtke izlagača uključuje sljedeće usluge:
  • praćenje svih predavanja i panel-diskusija virtualne konferencije, potpuni pristup dijelovima skupa te neograničeni pristup virtualnoj izložbi;
  • pristup online Zborniku sažetaka radova i online Zborniku znanstvenih radova;
  • uputstva o načinu korištenja virtualne platforme;
  • tehnička podrška za upite oko postupka registracije, programa i tehničkih pitanja vezano za ulazak i sudjelovanje na virtualnom skupu;
  • aktivno sudjelovanje sudionika na sekcijama konferencije putem postavljanja pitanja (Q&A) i Chata (online razgovora putem poruka);
  • networking i video komunikacija 1-1 putem virtualne platforme s ostalim sudionicima skupa.
  • Postavljanje virtualnog štanda u virtualnoj platformi uključuje sljedeće usluge:
  • objava bannera tvrtke s logotipom tvrtke u virtualnoj platformi izložbe koji tvrtka izlagač treba pravovremeno i u skladu sa specifikacijama dostaviti organizatoru (veličina i redoslijed bannera bit će u skladu s cijenom zakupa štanda);
  • na lijevoj strani štanda: promotivni video tvrtke (koji tvrtka izlagač dostavlja organizatoru u .mp4 formatu i koji može trajati maksimalno 15 min) ILI mogućnost video komunikacije – predstavnik tvrtke izlagača može biti „tamo“ cijelo vrijeme i održati pripremljenu prezentaciju u realnom vremenu i/ili razgovarati s posjetiteljima štanda također u realnom vremenu (do 10 posjetitelja odjednom);
  • na desnoj strani štanda: tvrtka izlagač može na posebnom linku objaviti online brošuru (ili više brošura i drugih promotivnih materijale u .zip mapi) i kontakt podatke tvrtke izlagača te mogućnost chata s posjetiteljima štanda 1 na 1 ili 1 na svi (posjetitelji).
  • Isticanje imena tvrtke izlagača na brošuri s detaljnim programom (koja će biti poslana poštom tisućama potencijalnih sudioinika) online Zborniku sažetaka radova.

Za više informacija o cijenama zakupa virtualnog štanda i druge usluge molimo kontaktirati organizatora na e-mail: anita@hsup.hr i 01 6189 590.

Susret će biti popraćen i najvećom izložbom plinske opreme u srednoj i jugoistočnoj Europi, na kojoj će se okupiti više od 40 domaćih i stranih izlagača, uglavnom proizvođača i zastupnika plinske opreme, kao i brojne druge renomirane tvrtke i kompanije prisutne na tržištu plina.Sudjelovanjem na ovom skupu upoznate ćete se s najboljim praksama i rješenjima čija primjena može omogućiti bolju prilagodbu a time i konkurentsku prednost na dinamičnom tržištu plina.

Ovo je događanje također izvanredna prilika svim sudionicima tržišta plina za komercijalno predstavljanje svoje tvrtke ili organizacije te jedinstveno mjesto za uspostavu kontakata s ključnim kreatorima energetske politike u RH, liderima istaknutih hrvatskih i europskih energetskih subjekata, proizvođačima i zastupnicima plinske opreme, distributerima plina i predstavnicima domaćih i međunarodnih znanstvenih institucija.

Interaktivni networking, ciljane tematske cjeline i renomirani govornici odlike su skupa što spaja znanost, obrazovanje, struku i poslovne subjekte koji aktivno sudjeluju u plinskom gospodarstvu. Ovaj skup pruža sudionicima sve što im je potrebno za osmišljavanje buduće uspješne poslovne strategije.

Pozivamo vas da iskoristite brojne mogućnosti marketinškog predstavljanja tvrtke i  tehničkih rješenja izlaganjem plinske opreme i tehnologije, izlaganjem promotivnih plakata, sponzorstvima, pokroviteljstvima, tehničko-komercijalnim prezentacijama i dr.

UNUTARNJI IZLOŽBENI PROSTOR:
Unutarnji izložbeni prostor je smješten u okružju Kongresne dvorane Grand Hotela Adriatic, a podijeljen je na 39 izložbenih jedinica različitih veličina. Svaka jedinica izložbenog prostora opremljena je sa:

  • jednim stolom dimenzija 0,7 x 0,7 m i dva stolca
  • jednim reklamnim panom dimenzija 195 x 105 cm
  • električnim priključkom 220 V, 50 Hz
  • bežičnim internetom

Izložbene jedinice su podijeljene na 6 kategorija: A, B, C, D, E, F.

Pozicija A (br. 1) dodjeljuje se glavnom partneru Susreta, uz ugovor o partnerstvu kojima se reguliraju uvjeti zakupa.
Pozicije od B – E (br. 2 – 33) prodaju se svim zainteresiranim tvrtkama prema niže navedenom cjeniku.
Pozicije F odnose se na postavljanje plakata (roll-up) uzduž spojnog hodnika koji vodi od recepcije hotela do izložbenog prostora i kongresne dvorane. Hodnik je dugačak 27 m, širok 2,2 m s jednim udubljenjem od 5 m dužine i 1,25 m dubine. Veličina plakata (roll-up) mora biti širine 1,00 m do najviše 2,00 m visine.

VANJSKI IZLOŽBENI PROSTOR:
Vanjski izložbeni prostor nalazi se na parkiralištu hotela i služi za izlaganje izložaka većih dimenzija ili parkiranje vlastitog infomobila – pozicija G (br. 34–35).

Izlagač sam obavlja opremanje zakupljenog prostora prema svojoj želji i o svom trošku. Pomoć i savjet pri opremanju prostora izlagač može dobiti od predstavnika Uprave Grand Hotela Adriatic: Ana Buovac, tel. 051/719-010, e-pošta: ana.buovac@hotel-adriatic.hr. Usluge dostave i transporta eksponata snosi izlagač.
Unutar zakupljenog izložbenog prostora izlagač može izložiti svoje proizvode, postaviti reklamne plakate, dijeliti posjetiteljima brošure i kataloge, davati informacije i dr, pod uvjetom da ne ometa druge izlagače i ne ulazi u prostor njihove izložbene jedinice.
Izložbeni prostor je otvoren svaki dan od 8 do 19 sati. Za to vrijeme izlagači su dužni voditi računa o svom štandu (barem jedna registrirana osoba, mora biti stalno na štandu) i čuvati svoje izloške.
Nakon zatvaranja izložbe (od 19 uvečer do 8 sati sljedećeg dana) Uprava hotela osigurava noćno čuvanje izložbenog prostora. Organizator ni u kojem slučaju ne snosi odgovornost za nestanak ili oštećenje izložaka. Izlagač ne može zakupljeni izložbeni prostor prepustiti ili iznajmiti drugoj tvrtki. Jednu izložbenu jedinicu može zakupiti samo jedna tvrtka.

Uz zakup štanda izlagači imaju pravo na:

  • kotizaciju za jednu osobu – izlagača (prisustvovanje konferenciji i izložbi za sva tri dana i tiskano i online izdanje Zbornika radova)
  • prikazivanje video prezentacije tvrtke u max. trajanju od 5 min. tri puta dnevno u sva tri dana konferencije
  • isticanje imena tvrtke kao izlagača na programu, brošuri, Zborniku Susreta i u mobilnoj aplikaciji
  • 4 ulaznice za jednokratni posjet izložbi namijenjene klijentima/kupcima tvrtke izlagača*

*Navedeno se ne odnosi na zaposlenike tvrtke izlagača, već samo za jednokratni posjet Izložbi za klijente tj. kupce tvrtke – izlagača.

Mjesto održavanja izložbe:
Grand Hotel Adriatic – Kongresni centar
M. Tita 200, 51410 Opatija, HR
Tel. centrala: +385 (0)51 / 719-000
Faks: +385 (0)51 / 719-015+385 (0)51 / 719-025
E-pošta: info@hotel-adriatic.hr

Trajanje izložbe:
6. – 08. 5. 2020.

Uređenje izložbenog prostora i postavljanje izložaka:
5. 5. 2020. od 14 do 20 sati

Vrijeme održavanja izložbe:
6. 5. 2020. – od 8 sati
8. 5. 2020. – do 19 sati

Zatvaranje izložbenog prostora i uklanjanje izložaka:
8. 5. 2020. – do 19 sati

Plaćanje:
Molimo ispunjenu, potpisanu i ovjerenu narudžbu vratiti organizatoru Susreta Centru za plin Hrvatske d.o.o. u roku od 7 dana. Nakon primitka narudžbe CPH će u roku od 8 dana obavijestiti izlagače o prihvaćanju njihovih ponuda, te 17. veljače 2020. ispostaviti predračun koji mora biti plaćen u roku od 14 dana u cjelokupnom iznosu.

MOGUĆNOSTI ZAKUPA IZLOŽBENOG PROSTORA:

1. UNUTARNJE JEDINICE

A 1a   11.400,00 kn
A 1b   11.400,00 kn
B 2,3    7.500,00 kn
Ba 4   20.000,00 kn
C 5-15   8.700,00 kn
D     16-23   6.200,00 kn
E     24-33   5.000,00 kn
F PROMOTIVNI PLAKATI  (pop-up i roll-up) Kongresna dvorana 2.200,00 kn
Izložbeni prostor 1.200,00 kn

2. VANJSKE JEDINICE

G 34 – 35 5.000,00 kn

Na sve prikazane cijene obračunava se PDV po zakonskoj stopi!

Uz zakup štanda izlagači imaju pravo na:

  • kotizaciju za jednu osobu – izlagača
  • Zbornik radova u tiskovini i online izdanju
  • prikazivanje video prezentacije tvrtke u max. trajanju od 5 min. tri puta dnevno u sva tri dana konferencije
  • isticanje imena tvrtke na programu, brošuri i u Zborniku Susreta
  • 4 ulaznice za jednokratni posjet izložbi namijenjene klijentima tj. kupcima tvrtke izlagača*

* Navedeno se ne odnosi na zaposlenike tvrtke izlagača, već samo za jednokratni posjet izložbi za klijente tj. kupce tvrtke – izlagača

Potpisanu i ovjerenu narudžbu molimo poslati putem elektroničke pošte na opatija@hsup.hr ili na faks: 01/4636-735.

Za sve informacije vezane uz rezervaciju izložbenog prostora možete kontaktirati direktoricu Anitu Baričević na telefon 01/6189-590 ili putem elektroničke pošte na anita.dubravicabaricevic@hsup.hr.

Za sve informacije vezane uz rezervaciju izložbenog prostora možete kontaktirati direktoricu  Anitu Baričević na telefon 01/6189-590 ili putem elektroničke pošte na E-MAIL.

Za rezervaciju izložbenih jedinica potrebno je dostaviti ispunjeni i ovjereni obrazac narudžbenice za izložbeni prostor elektroničkom poštom na adresuopatija@hsup.hr ili faksirati na broj 01 4636 735.

Upit za rezervaciju izložbenog prostora

  • 0.00 kn
  • jedinstveni broj unutarnje jedinice prema nacrtu
  • jedinstveni broj vasnjke jedinice prema nacrtu
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Obavještavamo Vas da povodom Vaše narudžbe obrađujemo osobne podatke naručitelja i/ili kontakt osobe naručitelja koji su navedeni na narudžbenici kako bismo obradili narudžbu i ispostavili račun. U slučaju da ne želite dati osobne podatke nećemo biti u mogućnosti izvršiti narudžbu.

Hrvatska stručna udruga za plin i Centar za plin Hrvatske d.o.o., kao zajednički voditelji obrade, temeljem legitimnog interesa i sukladno Zakonu o elektroničkim komunikacijama obrađuju osobne podatke svojih kupaca i poslovnih suradnika (e-mail, broj telefona, adresa, dosadašnje kupnje) kako bi im pružili informacije o sličnim proizvodima i uslugama za koje bi mogli biti zainteresirani. Imate se pravo usprotiviti obradi podataka u marketinške svrhe i u svakom trenutku odjaviti od primanja našeg newslettera. U slučaju pitanja, možete pročitati naša Pravila privatnosti te nas kontaktirati putem online obrasca ili telefonom na 01/6189-590/592/593.