Izložba

Susret će biti popraćen i najvećom izložbom plinske opreme u srednoj i jugoistočnoj Europi, na kojoj će se okupiti nekoliko desetaka domaćih i stranih izlagača, uglavnom proizvođača i zastupnika plinske opreme, kao i brojne druge priznate tvrtke prisutne na tržištu plina. Sudjelovanjem na ovom skupu upoznate ćete se s najboljim praksama i rješenjima čija primjena može omogućiti bolju prilagodbu a time i konkurentsku prednost na dinamičnom tržištu plina.

UNUTARNJI IZLOŽBENI PROSTOR:
Unutarnji izložbeni prostor smješten je u okružju kongresne dvorane Grand Hotela Adriatic, a podijeljen je na 39 izložbenih jedinica različitih veličina. Svaka jedinica izložbenog prostora opremljena je sa:

  • jednim stolom dimenzija 0,7 x 0,7 m i dva stolca
  • jednim reklamnim panoom dimenzija 195 x 105 cm
  • električnim priključkom 220 V, 50 Hz
  • bežičnim internetom

Izložbene jedinice podijeljene su na 6 kategorija: A, B, C, D, E, F.

Pozicija A (br. 1) dodjeljuje se glavnom partneru Susreta, uz ugovor o partnerstvu kojima se reguliraju uvjeti zakupa.
Pozicije od B – E (br. 2 – 33) prodaju se svim zainteresiranim tvrtkama prema niže navedenom cjeniku.
Pozicije F odnose se na postavljanje plakata (roll-up) uzduž spojnog hodnika koji vodi od recepcije hotela do izložbenog prostora i kongresne dvorane. Hodnik je dugačak 27 m, širok 2,2 m s jednim udubljenjem od 5 m dužine i 1,25 m dubine. Veličina plakata (roll-up) mora biti širine 1,00 m do najviše 2,00 m visine.

VANJSKI IZLOŽBENI PROSTOR:
Vanjski izložbeni prostor nalazi se na parkiralištu hotela i služi za izlaganje izložaka većih dimenzija ili parkiranje vlastitog infomobila – pozicija G (br. 34–35).

Izlagač sam obavlja opremanje zakupljenog prostora prema svojoj želji i o svom trošku. Pomoć i savjet pri opremanju prostora izlagač može dobiti od predstavnice Grand Hotela Adriatic:  gđa Stanislava Stanišić Močibob, mobile: +385 51 719 010, e-mail: mice@hotel-adriatic.hr. Usluge dostave i transporta eksponata snosi izlagač.

Unutar zakupljenog izložbenog prostora izlagač može izložiti svoje proizvode, postaviti reklamne plakate, dijeliti posjetiteljima brošure i kataloge, davati informacije i dr, pod uvjetom da ne ometa druge izlagače i ne ulazi u prostor njihove izložbene jedinice.
Izložbeni prostor je otvoren svaki dan od 8 do 19 sati. Za to vrijeme izlagači su dužni voditi računa o svom štandu (barem jedna registrirana osoba, mora biti stalno na štandu) i čuvati svoje izloške.
Nakon zatvaranja izložbe (od 19 uvečer do 8 sati sljedećeg dana) Uprava hotela osigurava noćno čuvanje izložbenog prostora. Organizator ni u kojem slučaju ne snosi odgovornost za nestanak ili oštećenje izložaka. Izlagač ne može zakupljeni izložbeni prostor prepustiti ili iznajmiti drugoj tvrtki. Jednu izložbenu jedinicu može zakupiti samo jedna tvrtka.

Uz zakup štanda izlagači imaju pravo na:

  • kotizaciju za jednu osobu – izlagača (prisustvovanje konferenciji i izložbi u sva tri dana)
  • Zbornik sažetaka u tiskanom izdanju i pristup online izdanju Zbornika radova
  • prikazivanje video prezentacije tvrtke u trajanju do 5 min. tri puta dnevno u sva tri dana konferencije
  • isticanje imena tvrtke kao izlagača na programu, brošuri, Zborniku Susreta i u mobilnoj aplikaciji
  • 4 ulaznice za jednokratni posjet izložbi namijenjene klijentima/kupcima tvrtke izlagača*

*Navedeno se ne odnosi na zaposlenike tvrtke izlagača, već samo za jednokratni posjet Izložbi za klijente tj. kupce tvrtke – izlagača.

Mjesto održavanja izložbe:
Grand Hotel Adriatic – Kongresni centar
M. Tita 200, 51410 Opatija, HR
Tel. centrala: +385 (0)51 / 719-000
Faks: +385 (0)51 / 719-015+385 (0)51 / 719-025
E-pošta: info@hotel-adriatic.hr

Trajanje izložbe:
4. 05. 2022. – 6. 05. 2022.

Uređenje izložbenog prostora i postavljanje izložaka:
3. 05. 2022. od 14 do 20 sati

Vrijeme održavanja izložbe:
4. 05. 2022. – od 8 sati
6. 05. 2022. – do 13 sati

Zatvaranje izložbenog prostora i uklanjanje izložaka:
6. 05. 2022. – do 15 sati

Plaćanje:
Molimo ispunjenu, potpisanu i ovjerenu narudžbu vratiti organizatoru Susreta Centru za plin Hrvatske d.o.o. u roku od 7 dana. Nakon primitka narudžbe CPH će u roku od 8 dana obavijestiti izlagače o prihvaćanju njihovih ponuda, te 1. ožujka 2022. ispostaviti predračun koji mora biti plaćen u roku od 14 dana u cjelokupnom iznosu.

MOGUĆNOSTI ZAKUPA IZLOŽBENOG PROSTORA:

1. UNUTARNJE JEDINICE

A 1a   11.400,00 kn
A 1b   11.400,00 kn
B 2,3    7.500,00 kn
Ba 4   20.000,00 kn
C 5-15   8.700,00 kn
D     16-23   6.200,00 kn
E     24-33   5.000,00 kn
F PROMOTIVNI PLAKATI  (pop-up i roll-up) Kongresna dvorana 2.200,00 kn
Izložbeni prostor 1.200,00 kn

2. VANJSKE JEDINICE

G 34 – 35 5.000,00 kn

Na sve prikazane cijene obračunava se PDV po zakonskoj stopi!

Uz zakup štanda izlagači imaju pravo na:

  • kotizaciju za jednu osobu – izlagača
  • Zbornik sažetaka u tiskovini i pristup online izdanju Zbornika radova
  • prikazivanje video prezentacije tvrtke u max. trajanju od 5 min. tri puta dnevno u sva tri dana konferencije
  • isticanje imena tvrtke na programu, brošuri i u Zborniku Susreta
  • 4 ulaznice za jednokratni posjet izložbi namijenjene klijentima tj. kupcima tvrtke izlagača*

Potpisanu i ovjerenu narudžbenicu molimo poslati putem elektroničke pošte na opatija@hsup.hr ili na faks: 01/4636-735.

Za sve informacije vezane uz rezervaciju izložbenog prostora možete kontaktirati direktoricu Anitu Baričević na telefon 01/6189-590 ili putem elektroničke pošte na anita.dubravicabaricevic@hsup.hr.

Za sve informacije vezane uz rezervaciju izložbenog prostora možete kontaktirati direktoricu  Anitu Baričević na telefon 01/6189-590 ili putem elektroničke pošte na E-MAIL.

Za rezervaciju izložbenih jedinica potrebno je dostaviti ispunjeni i ovjereni obrazac narudžbenice za izložbeni prostor elektroničkom poštom na adresuopatija@hsup.hr ili faksirati na broj 01 4636 735.