Izložba

Susret će biti popraćen i najvećom izložbom plinske opreme u srednoj i jugoistočnoj Europi, na kojoj će se okupiti više od 40 domaćih i stranih izlagača, uglavnom proizvođača i zastupnika plinske opreme, kao i brojne druge renomirane tvrtke i kompanije prisutne na tržištu plina.Sudjelovanjem na ovom skupu upoznate ćete se s najboljim praksama i rješenjima čija primjena može omogućiti bolju prilagodbu a time i konkurentsku prednost na dinamičnom tržištu plina.

Ovo je događanje također izvanredna prilika svim sudionicima tržišta plina za komercijalno predstavljanje svoje tvrtke ili organizacije te jedinstveno mjesto za uspostavu kontakata s ključnim kreatorima energetske politike u RH, liderima istaknutih hrvatskih i europskih energetskih subjekata, proizvođačima i zastupnicima plinske opreme, distributerima plina i predstavnicima domaćih i međunarodnih znanstvenih institucija.

Interaktivni networking, ciljane tematske cjeline i renomirani govornici odlike su skupa što spaja znanost, obrazovanje, struku i poslovne subjekte koji aktivno sudjeluju u plinskom gospodarstvu. Ovaj skup pruža sudionicima sve što im je potrebno za osmišljavanje buduće uspješne poslovne strategije.

Pozivamo vas da iskoristite brojne mogućnosti marketinškog predstavljanja tvrtke i  tehničkih rješenja izlaganjem plinske opreme i tehnologije, izlaganjem promotivnih plakata, sponzorstvima, pokroviteljstvima, tehničko-komercijalnim prezentacijama i dr.

Za sve informacije vezane uz rezervaciju izložbenog prostora možete kontaktirati direktoricu  Anitu Baričević na telefon 01/6189-590 ili putem elektroničke pošte na E-MAIL.

Posebna napomena:
Sukladno Programu stručnog usavršavanja Hrvatske stručne udruge za plin (HSUP) sudjelovanje na znanstveno-stručnoj konferenciji sudionicima konferencije osigurava 20-tak školskih sati stručnog usavršavanja o temama plina, energetike, osnovama tehničke regulative i termotehničkih sustava i postrojenja.

UNUTARNJI IZLOŽBENI PROSTOR:
Unutarnji izložbeni prostor je smješten u okružju Kongresne dvorane Grand Hotela Adriatic, a podijeljen je na 39 izložbenih jedinica različitih veličina. Svaka jedinica izložbenog prostora opremljena je sa:

  • jednim stolom dimenzija 0,7 x 0,7 m i dva stolca
  • jednim reklamnim panom dimenzija 195 x 105 cm
  • električnim priključkom 220 V, 50 Hz
  • bežičnim internetom

Izložbene jedinice su podijeljene na 6 kategorija: A, B, C, D, E, F.

Pozicija A (br. 1) dodjeljuje se glavnom partneru Susreta, uz ugovor o partnerstvu kojima se reguliraju uvjeti zakupa.
Pozicije od B – E (br. 2 – 33) prodaju se svim zainteresiranim tvrtkama prema niže navedenom cjeniku.
Pozicije F odnose se na postavljanje plakata (roll-up) uzduž spojnog hodnika koji vodi od recepcije hotela do izložbenog prostora i kongresne dvorane. Hodnik je dugačak 27 m, širok 2,2 m s jednim udubljenjem od 5 m dužine i 1,25 m dubine. Veličina plakata (roll-up) mora biti širine 1,00 m do najviše 2,00 m visine.

VANJSKI IZLOŽBENI PROSTOR:
Vanjski izložbeni prostor nalazi se na parkiralištu hotela i služi za izlaganje izložaka većih dimenzija ili parkiranje vlastitog infomobila – pozicija G (br. 34–35).

Izlagač sam obavlja opremanje zakupljenog prostora prema svojoj želji i o svom trošku. Pomoć i savjet pri opremanju prostora izlagač može dobiti od predstavnika Uprave Grand Hotela Adriatic: gosp. Alda Krizmanića, tel. 051/719-012, e-pošta: aldo.krizmanic@hotel-adriatic.hr. Usluge dostave i transporta eksponata snosi izlagač.
Unutar zakupljenog izložbenog prostora izlagač može izložiti svoje proizvode, postaviti reklamne plakate, dijeliti posjetiteljima brošure i kataloge, davati informacije i dr, pod uvjetom da ne ometa druge izlagače i ne ulazi u prostor njihove izložbene jedinice.
Izložbeni prostor je otvoren svaki dan od 8 do 19 sati. Za to vrijeme izlagači su dužni voditi računa o svom štandu (barem jedna registrirana osoba, mora biti stalno na štandu) i čuvati svoje izloške.
Nakon zatvaranja izložbe (od 19 uvečer do 8 sati sljedećeg dana) Uprava hotela osigurava noćno čuvanje izložbenog prostora. Organizator ni u kojem slučaju ne snosi odgovornost za nestanak ili oštećenje izložaka. Izlagač ne može zakupljeni izložbeni prostor prepustiti ili iznajmiti drugoj tvrtki. Jednu izložbenu jedinicu može zakupiti samo jedna tvrtka.

Uz zakup štanda izlagači imaju pravo na:

  • kotizaciju za jednu osobu – izlagača
  • Zbornik radova u tiskovini i online izdanju
  • prikazivanje video prezentacije tvrtke u max. trajanju od 5 min. tri puta dnevno u sva tri dana konferencije
  • isticanje imena tvrtke na programu, brošuri i u Zborniku Susreta
  • 4 ulaznice za jednokratni posjet izložbi namijenjene poslovnim partnerima tvrtke izlagača*

*Navedeno se ne odnosi na zaposlenike tvrtke izlagača, već samo za jednokratni posjet izložbi za poslovne partnere tvrtke – izlagača.

Mjesto održavanja izložbe:
Grand Hotel Adriatic – Kongresni centar
M. Tita 200, 51410 Opatija, HR
Tel. centrala: +385 (0)51 / 719-000
Faks: +385 (0)51 / 719-015+385 (0)51 / 719-025
E-pošta: info@hotel-adriatic.hr

Trajanje izložbe:
9. – 11. 5. 2018.

Uređenje izložbenog prostora i postavljanje izložaka:
8. 5. 2018. od 14 do 20 sati

Vrijeme održavanja izložbe:
9. 5. 2018. – od 8 sati
11. 5. 2018. – do 19 sati

Zatvaranje izložbenog prostora i uklanjanje izložaka:
11. 5. 2018. – do 19 sati

Plaćanje:
Molimo ispunjenu, potpisanu i ovjerenu narudžbu vratiti organizatoru Susreta Centru za plin Hrvatske d.o.o. u roku od 7 dana. Nakon primitka narudžbe CPH će u roku od 8 dana obavijestiti izlagače o prihvaćanju njihovih ponuda, te 15. ožujka 2018. ispostaviti predračun koji mora biti plaćen u roku od 14 dana u cjelokupnom iznosu.
Izložbena jedinica se smatra zakupljenom tek kada izlagač uplati puni iznos zakupnine. Ako izlagač do propisanog roka ne izmiri svoju obvezu prema organizatoru, organizator ima pravo izložbeni prostor ponuditi drugom zainteresiranom izlagaču. Nakon uplate otkazivanje nije moguće i organizator nema obvezu vraćanja uplate.

Za sve informacije vezane uz rezervaciju izložbenog prostora možete kontaktirati direktoricu Anitu Baričević na telefon 01/6189-590 ili putem elektroničke pošte na anita.dubravicabaricevic@hsup.hr.

MOGUĆNOSTI ZAKUPA IZLOŽBENOG PROSTORA:

1. UNUTARNJE JEDINICE

kategorija broj cjenik, HRK
A 1 glavni partner ugovor
B 2, 3 7.000
Ba 4 11.000
C 5 – 15 8.500
D 16 – 23 6.000
E 24 – 33 4.000
F promotivni plakati
(pop-up i roll-up)
kongresna dvorana
izložbeni prostor
2.000
1.000

 

2. VANJSKE JEDINICE

kategorija broj cjenik, HRK
G 34 – 35 4.000

 

Na sve prikazane cijene obračunava se PDV po zakonskoj stopi!

Uz zakup štanda izlagači imaju pravo na:

  • kotizaciju za jednu osobu – izlagača
  • Zbornik radova u tiskovini i online izdanju
  • prikazivanje video prezentacije tvrtke u max. trajanju od 5 min. tri puta dnevno u sva tri dana konferencije
  • isticanje imena tvrtke na programu, brošuri i u Zborniku Susreta
  • 4 ulaznice za jednokratni posjet izložbi namijenjene poslovnim partnerima tvrtke izlagača*

* Navedeno se ne odnosi na zaposlenike tvrtke izlagača, već samo za jednokratni posjet izložbi za poslovne partnere tvrtke – izlagača.

Potpisanu i ovjerenu narudžbu molimo poslati putem elektroničke pošte na opatija@hsup.hr ili na faks: 01/4636-735.

Za sve informacije vezane uz rezervaciju izložbenog prostora možete kontaktirati direktoricu Anitu Baričević na telefon 01/6189-590 ili putem elektroničke pošte na anita.dubravicabaricevic@hsup.hr.

Za sve informacije u svezi raspoloživosti pojedinih izložbenih jedinica i rezervacije izložbenog prostora molimo kontaktirati direktoricu Anitu Baričević na telefon 01/6189-590 ili putem elektroničke pošte na anita.dubravicabaricevic@hsup.hr.

Za rezervaciju izložbenih jedinica potrebno je dostaviti ispunjeni i ovjereni obrazac narudžbenice za izložbeni prostor elektroničkom poštom na adresuopatija@hsup.hr ili faksirati na broj 01 4636 735.

Rezervacija izložbenog prostora

  • 0.00 kn
  • jedinstveni broj unutarnje jedinice prema nacrtu
  • jedinstveni broj vasnjke jedinice prema nacrtu
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.